hi, im looking for a hypnotist, or someone that would like to try files with me, also interested in trying others files.
Im in argentina, so if u are here too, better.
THX
Moderator: EMG
nicosali wrote:hola yo soy de capital federal. Me parece que el ultimo mp3 que mencionaste es dificil de hacerlo funcionar si recien estas empesando , deberias empesar con el induction file. Otra cosa , tengo curiosiodad si sos hombre o mujer.Ademas no creo que se obligatorio escribir todo en ingles.
saludos
sandy82 wrote:
...if you prefer that readers not understand you, a language other than Spanish would serve your purposes better.
nicosali wrote:hola yo soy de capital federal. Me parece que el ultimo mp3 que mencionaste es dificil de hacerlo funcionar si recien estas empesando , deberias empesar con el induction file. Otra cosa , tengo curiosiodad si sos hombre o mujer. Ademas no creo que se obligatorio escribir todo en ingles.
saludos
nicosali wrote:My post was for someone who lives in argentina like me. so that someone didnt understand the post because he/she dont live in argentina doesnt matter.
Users browsing this forum: No registered users and 32 guests